Service de réparation ZEISS

Lunettes de visée

Dear Customers,

Due to an exceptionally high demand, there is currently a longer than usual waiting period for our repair service for riflescopes, binoculars and spotting scopes.

Our highly committed and fully staffed team has taken a number of measures to return to our normal short turnaround times for repairs and spare parts.

Your patience and understanding are truly appreciated. Thank you for your continued patronage.

Your ZEISS Service Team

We repair our entire current product portfolio as well as a large selection of historical products. If your product is not listed in the form below or you are unsure, please contact our customer service.

The fastest service can be obtained directly from ZEISS directly via the form below. If you need service, you can also contact your local ZEISS dealer.



In order to take advantage of the ZEISS manufacturer's warranty, a proof of purchase of your product is absolutely necessary. Please upload proof of purchase in the form below or attach proof of purchase to your product.


Dear Customers,

Due to an exceptionally high demand, there is currently a longer than usual waiting period for our repair service for riflescopes, binoculars and spotting scopes.

Our highly committed and fully staffed team has taken a number of measures to return to our normal short turnaround times for repairs and spare parts.

Your patience and understanding are truly appreciated. Thank you for your continued patronage.

Your ZEISS Service Team

Pour garantir que votre produit vous est renvoyé de façon aussi rapide et confortable que possible, veuillez suivre les instructions:


  • Complétez le formulaire de réparation ci-après.
  • Imprimez l'E-mail de confirmation.
  • Signez le formulaire de réparation, joignez-le à votre produit et contactez un revendeur ZEISS près de chez vous pour la suite du traitement.
  • Si vous avez la moindre question avant d'envoyer votre produit ZEISS, veuillez utiliser le formulaire de service à la clientèle en premier lieu.
  • Quand vous complétez le formulaire veuillez noter que malheureusement, seules des informations en anglais sont possibles.

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Que se passe-t-il quand j'ai envoyé le produit ?

Nous allons examiner votre produit minutieusement. Vous recevrez une estimation des coûts attendus et pourrez décider si nous devons effectuer le travail ou non. Nous vous informerons de la possibilité de remplacer votre produit ou vous proposerons un nouveau produit contre supplément. Nous commencerons dès que vous nous direz de le faire.

Au fait : nous effectuons souvent les réparations mineures gratuitement. Dans de tels cas, vous recevrez votre produit ayant bénéficié du service après-vente au lieu de l'estimation des coûts.